piątek, 28 grudnia 2018

Katalog

Dzisiaj wpis techniczny: katalog. Przez ostatnie trzy lata nagromadziło się tu sporo różnych materiałów. Dostaję czasem prośby o wskazanie konkretnego artykułu, a i sam mimo słów kluczowych miewam z ich odszukaniem trudności. W związku z tym powstał katalog, którego zadaniem jest zbieranie i możliwie czytelne porządkowanie odnośników do artykułów i galerii na najpopularniejsze tematy. Znaleźć ten katalog będzie można zawsze po prawej stronie, wśród stałych odnośników. Stworzyłem pięć sześć siedem osiem najważniejszych kategorii:

Druga rocznicowa i do 2018 roku największa (1202 kilometry) wycieczka. Trasę z okazji rocznicy wybuchu wojny trzydziestoletniej i zakończenia pierwszej wojny światowej pokonałem w lato 2018 roku.


W miłości do szyn, lokomotyw i rozkładów nie jestem osamotniony. Zebrało się tu już sporo różnych notatek i czasami udanych zdjęć.

Trzecia rocznicowa i znowu najdłuższa (1325 kilometrów) wycieczka piesza. Przeszedłem z saskiego Torgau do trójstyku granic Austrii, Słowenii i Węgier.



Hołd dla antywojennej powieści Jaroslava Haška "Przygody dobrego wojaka Szwejka". Nie mam pewności, ale moja odbyta w zimie 2019 roku wycieczka była być może pierwszą próbą pokonania tej trasy na piechotę i w warunkach zimowych.

Moja czwarta duża (po trzech obejściach Tatr) i pierwsza rocznicowa wycieczka. Trasę z Sandomierza przez Kraków, Cieszyn, Świdnicę i Drezno do Wittenbergi pokonałem w lato 2017 roku.

Sławetne wyprawy, czyli spacery pół żartem, pół serio wzdłuż sławnych mazowieckich rzek: Potoku Służewieckiego i Utraty. Jeszcze czekają na logo.


Jeden ze stałych tematów tego bloga: przedstawienia i rozpoznawanie świętych. 


Czyli moja mnożąca się od okazji do okazji kolekcja wschodów słońca.
Do tego:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz