wtorek, 19 grudnia 2017

Grudniowe obrazki kampinoskie

Od czerwca nie dzieliłem się żadnymi wrażeniami z Puszczy Kampinoskiej. Jak wspominałem rok temu, szczególny urok podwarszawska knieja ma dla mnie w zimie. Ludzi nie ma w niej wtedy prawie wcale, a przyroda co krok potrafi zaskakiwać. Ostatni weekend spędziłem właśnie w Puszczy; z tych wycieczek pochodzą prezentowane zdjęcia.


Koło Łosiówki.


Pociecha.


Brukowana droga z Sierakowa do Palmir.


Koło Zaborowa Leśnego.


Zaborowskie Łąki.


U podnóża skarpy w Kampinosie.


Kanał Olszowiecki między Kampinosem a Granicą.


Łąki nad Kanałem Olszowieckim.


W rejonie Nart.


Rzadkie chwile przejaśnienia. Podmokłe łąki na krawędzi szczątków wsi Narty.


Kampinoskie góry - wał wydmowy koło Zamczyska.


Spojrzenie z wydm na bagna.


Podtopiona trytew - śródbagienna grobla - biegnąca na Korfowe.


Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz